rakan taulan :)

juz click if u like it..

Jumaat, Julai 08, 2011

..suka suki...




whehooo...da lama aku x menulis kt sni...rsa rindu tu xyah ckap la...tpi apakan daya, mmg xdak rzeki...nk post on the spot...tpi xpe...dont worry..kot mana gena pn[pham x] aku ttap akan post gak[kalo dipjgkn umo la]...so, rini nk ckp psl kuih dlu..hi
hi...ritu aku wat kuih apom polka dot...haha...nti korang nengok sndri la ye..jdi ke x....


apom ni bley mghsilkan lebih kurang 100++ kalo guna acuan yang kecil la...usha2 la dlu gmbr dbwah ea...


ni la mixer 'junior' aku yg comey..khas utk aku je ok..hihik...njoyy














tpi sblum msukkan dlm piping bag tu...kn kcau smpai dia brkilat...nk bgi apom tu cntik n licin...




sambil2 dok wat tu smpat g on YM....maaf ye...pnjam notebook bdak gemok...hihi...syg lptop sndri...amik yg org....haha [da taw la pssword]kih3....

tgh2 dok kukus apom ni...tgk2 Mak Ngah dtg umh...mmg langkah kanan la...hihi..


Taddaaa...[bkn dada ok :D] hihi




Xjdi pn polka dot dia....sbb adunan tu cair skit....so, dia jdik cmni la...wlpun xsctik rupa dia, tpi sedap...pa2 je la...cantik ke x...hihi..janji aku nk edit comey2 gak....ok la....1st time wat...lama2 pandai la...hihi....

hahahaha...msti korang gelak kan...huh...biar la...jnji sedap..xpe..pasni dh mahir bley la wat elok2...malu xtually nk upload gmbo ni...tpi xkira gak.....nk jugak upload...heheh....


p/s : nti aku upload ea gmbo kek coklat badam tu....sesja gatai tgn...dri dok biar cmtu je..bek aku wat...hihi...bley gak makan2...chill..tata


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI