rakan taulan :)

juz click if u like it..

Isnin, Julai 11, 2011

...musim BUAH...



Salam semua....cmna korang rini...shat??kalo shat Alhamdullilah...

aku pn shat gak...hihi...xde nk ckap bbyk...juz nk cte...rini mkan pulut durian g...huhu..nk mkan byk...xdpat la...nti pnat lak...ni pn dh trasa skit....

smlm de sbjik je..tu wat pulut skit..tdi Tok pghulu call umah, aku yg jwab...tnya ayh aku, ayh xde kt umh...aku lak yg mnymbang ngn dia....hehe....

pastu nengok, ayh aku bwa blik sguni durian....uinnna....ssak nafas pn da...spa nk mkan bbyk gini...pastu tgk tok pghulu plak dtg umah bwa seguni g....aduh, s
kit perut tgk..hahaha..byk sgt...xpe, rzki org bagi jgn ditolak...xgitu....hihi..

ala, tdi aku mkan dua ulas je...kt sna ssah nk mkan, tkut2 skit...xf
eel mkan sensorang...yang aku dok heran ni..npa la sjak2 bsar ni bley lak mkan durian...dlu time kucik2...xde la mnat, baw pn cm pe ntah..hahaha...nk sbut durian pn, rsa xlalu...busuk je dlu
...skg ok je...steady je mkan..tpi dlm fmily..adik pmpuan aku tu bkn mkan..yg laki pn mkan skit je...

aku igt g, msa sem satu...blik cuti sem tu,...aku tingin nk mkan
durian...mlm tu g la bli...sbijik tu dkat bpa pluh inggit...nk mkan jugak, bli je la..dok sok nya..wat plut, mkan ngn plut...mkan dkat 8 ulas kot...hahaha..xpnah di wat aku jdik cmtu...dok tghari tu..pnas la bdan....pning smua....sib bek penat xtruk..kalo x, xtaw la...pastu nganga tido smpai ke petang....hahahha. pngajaran utk aku tu, tpi xserik2 g....hah
ah..ala, mkan skit je kan...nti kalo sakit dh xbley mkan dh...huhu...


ni gambo fresh punya ea.....tgk2...=)









p/s : xtaw nk ckap pa saat aku post bnda ni...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI