rakan taulan :)

juz click if u like it..

Khamis, Julai 07, 2011

07072011

cntik kan trikh rini...comey 77...
xtually bnda ni nk post dri pgi lagi...ntah la...

rini nk ckap psal mmpi....taw x mmpi tu pe....de yg kata mainan tido la...mmpi ni bkn knyataan...dn de yg kata mmpi ni bley jdik pnduan kt kta la.....bla3.....

skg ni nk ckap psal mmpi...pgi tdi [nmpk sgt aku bgun lwat]...aku mmpi ssorg...bnci pn da....xska....knpa prlu hdir..sdgkan aku xpnah nk igt pn....knpa...huhu..xpe la..aku dh lupakan bnda tu..it just a mimpi je kan...bkn kenngan yg prlu dkenang slamanya..xksah pn....bgun lewat cmtu la.mmpi bukan2..

but then, thnx to sumone sbb call aku..kalo x dlm mmpi lgi la cmtu...hurm...mcm2 la..hihi....

tu je nk ckp....xde pe yg pnting sgt pn....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI