rakan taulan :)

juz click if u like it..

Isnin, Julai 11, 2011

c0nclusi0n...



Salam semua...hope semua shat..

conclusion..pa tu??ksmpulan kah...hehe..

xde pe la... byk bnda yg nk cte sbanrnya sjak kaki mlngkah trun ke AS ritu...
pada saat tu aku rsa byk yg bakal aku lalui, byk ujian yg mnnti...huhu

mgkin ayat2 ni mggmbrkan pe yg aku rsa...

" Allah S.W.T...tidak akan membebani hambanya melebihi kmmpuan mereka. Ujian tu datang bertmpa2. Ssah pada pandangan manusia seperti saya... kesakitan, kmskinan, kematian... tidak sedikit pun mengurangkan rasa cinta saya padaNYA.. Malah saya semakin bersyukur..di atas segala2nya.... " [ tulus ikhlas dari hati kecil ku]


kalo nk cte scra detail x kot....biar aku je yg igt...stiap detik rentetan prjlan hdup aku...walaupun pahit..tpi manis rsanya utk aku kenang...kurang2 aku xpnah luak ngn kasih syg, mak ayh sntiasa ada brsama....=)

thanks for those yg sntiasa da time aku snang n susah...




p/s: to be continued (kalo dpjgkn umo), byk g yg nk kongsi...=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI