rakan taulan :)

juz click if u like it..

Ahad, Julai 17, 2011

SINAR





Salam semua... igtkan lepas ni aku akn lebih rajin post ssuatu sbb aku hepi da ssorg yg sntiasa da ngn aku time ssah n senang...tpi xpe, aku yakin prancangan Allah tu lbih baik...aku kna trima...dan aku patut hormat kputusan org lain...xperlu aku nk pksa dia demi aku...=)

biar dlm aku terluka...xpa, aku je yg taw...


moga esok yg mndatang akan ada SINAR yang singgah, mungkin yang datang kembali...aku tataw smua tu...yang mmpu skg ni...aku brdoa yg terbaik utk dia..aku.. dan smua...


pa2 pn...this recent post aku abadikan hanya utk dia...sbb tnpa dia, aku rasa aku mlas kot nk on9 ni...nk update sana sni...cm dlu asik update yg sedih2 je...bosan kn..hihi...xpe, aku ok..[cuba utk ok]


maaf dn trima kasih byk2 syma ucapkn...thnx..

nk upload gmbr bley x.. nk jugak...



igt lagi x bnda ni...thnx awk.. sy simpan lgi...





comey x desktop sy...kaler pink lagi tu... ce awk tgk kt taskbar sy, siap da folder khas utk awk lgi.. =)


hahaha....k la..spontan tulis ni...smua dh xdak..hurm..nyte all.



2 ulasan:

ikhlas dari HATI