rakan taulan :)

juz click if u like it..

Isnin, April 19, 2010

Sekitar Final exam....



today I received a call from my 'ayah'..
ckap2 besa..
dok wat pe...???da mkan ke blom...??
stdi cmna..???ok ke kt sna..???
cmna prpration nk exam..??
n then da la nsihat2 skit..blajaq rjin2..wat yg trbaik exam ni...insyAllah bley.
jgn pressure2, pastikan niat tu btol...

erm...ntah la...tak trucap ngn kta2...terharu, sdih...n tramat2 brsyukur..
wlaupun aku juz ckap besa2, yg xdak mnyentuh prasaan tpi jauh di lubuk hati aku, aku btol2 syg, syg yg trucap ngn kata, xtrgmbar dgn prbuatan...


kt sni aku nk kongsi skit... seingat aku kalo xslap masa skolah rndah dlu Ustaz aku pnah ckap yang
setiap peluh yang keluar dari seorang ayah ketika bekerja, ada pahalanya di sisi Allah. SubhanAllah.

ktahuilah ayh anda amat mnyayangi anda dan sggup brkorban untuk anda...so, hargai dia selagi masih ada... jgn cuba kecikkan hati dia..jgalah prasaan, jgn ckap prkara yang akan mengguriskan hati seorang ayah...


erm..dh la...nk smbung stdy skit..
from da bottom of my heart..
truly, sincerely..
from me..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI