rakan taulan :)

juz click if u like it..

Sabtu, April 24, 2010

Esok Raaayyaaa...Yaho0o0oo...!!!!


......Whhhheeeehooo00oooo....esok raya...!!!!!......

Hehe...suspen btoi la...
Erm...napa aku post bnda ni pn aku tataw...
Tapi pa yang aku rasa skg aku nmpak cm ari ni lain sangat2...mmg lain sgt..
Xmcm ari lain....rsa cm esok nk raya ja...
Blik aku ni terang..cerah...luas ja...
Aku rasa sedih, terharu, sebak..nk nangis pn ada...tapiii
Aku suka keadaan ni, hari ni....
Rasa cm esok nk raya...terang...cerah....luas....erm...

.

.

.

Aku gtaw kt En. ‘Hold’..En. ‘Hold’ ckap lampu ea yg terang... aku ckap..erm, lampu mmg terang, tiap2 ari mcm tu...tapi aku dpt rasa hari ni lain sgt...suka...sebak..terharu....

.

.

.

Macam nak raya...suka la....tpi aku akn rasa sedih kalo la esok nk raya, tapi family aku xdak dsmping aku..
Mungkin malam ni aku trlalu melayan perasaan sgt kot....hahaha..ntah la...tapi yang pasti...

.

andai esok masih ada bagi aku...msti ESOK teramat indah...aku dapat rasa tu..
.

Terima Kasih Ya ALLAH, di atas kurniaanMu ini.. Sesungguhnya aku hambaMu yang tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan.. dan aku amat BERSYUKUR di atas setiap detik hidup yang aku lalui.

ikhlas dari HATI