rakan taulan :)

juz click if u like it..

Jumaat, Februari 05, 2010

Inside my Heart..

I miss my home..my whole family..Mak Ayah..

..::Kak Long jangan mudah menyerah kalah, teruskan langkahMu..Kak Long tak boleh lemah, Kak Long tak boleh rebah walau tersadung sekalipun...andai terjatuh, bangunlah wahai anakKu..perbaiki langkahMu, teruskan perjalananMu..janganlah berpatah balik anakKu..walaupun kabur mungkin akan ada sinar di penghujungnya..teruskanlah::.

'AYAH' is always number ONE, but 'MAK' has no number because she's SPECIAL. I really miss my home.



Apabila trlalu mmndam begini la jadinya...

27.01.2010....Something that came in my mind throughout the day. About me and those around me. ignored, jealousy, alone, like to punch someone. please let me live happy with people I love even for a while. why so jealous of me? or I wrong? you always right? so? how's now? what should I do?you tell me?.....each person different. just accept it. you should search where your strengths.



Cuba untuk berfikiran positif, renung sedalamnya, moga akan ada ruang dan jalan untuk mmprbaiki..

"Insafilah duhai diri yang lemah, Allah sengaja menguji sekeping hati yang kecil.. sebagai tukaran untuk mendapatkan habuan yang lebih besar kelak. Maka bersyukurlah.. bersyukurlah.. bersyukurlah kerana engkau insan terpilih."


bersyukur,itulah yg perlu kita lakukan. kita diberi kluarga dan khidupan yang baik. jgn membandingkan diri dengan kelebihan orang lain tetapi berusahalah untuk menjadi lebih baik.



**ni pe yg aku rasa, pa yg da dmnda aku, brlegar dlm ruang fikiran aku...aku xdpt bgtaw secara spesifik pa masalah aku....tpi ayat ni match ngn pe yg aku rasa..so, dats all...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI