rakan taulan :)

juz click if u like it..

Khamis, Februari 11, 2010

...Biarkan Aku Bebas..♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Aku ingin terbang,
Biarkan aku sendirian,
Melakar corak mewarnai..
Kanvas kehidupanku..

Biarpun ianya tak cantik,
Biarpun ada cacat celanya,
Tapi,atas usahaku sendiri..

Sekurang-kurangnya aku sedar,
Yang aku mampu...
B.e.r.d.i.k.a.r.I..

Kesilapan...normal,
Pengalaman...mendewasakan,
Akan ku usahakan..

Rayuanku..
Biarkan ku bebas,
Tanpa halangan,
Tanpa ikatan,
Tanpa kokongan,

Andai aku terleka,
Nasihat, teguran,bimbingan,
Aku pinta.


Waysimah Zakaria (10022010)

1 ulasan:

  1. erm saya mengerti kata2 mu itu, maaf seandai caraku ini seolah2 membuatkan mu seperti di dlam sangkar dilema....aku memahami dirimu tapi 1 yg ku pinta ku hrap kau memahami diriku...dan hargailah cinta yg ikhlas daripadaku...tdk semua org sempurna didunia...maafkan ku syg yg penting ku sentiasa mendoakan agar kita b2 d1kan suatu hari nanti InsyaAllah...Kerna aku Ikhlas membahagiakan dan mencintai dirimu sayang....

    BalasPadam

ikhlas dari HATI