rakan taulan :)

juz click if u like it..

Sabtu, Januari 15, 2011

Tw0 thOusand d0ubLe oNe...

skg dh msuk thun bru...2010...hnya tnggal kenangan...
so, nk mula dri mna ea..suppose aku post bnda ni dlu awl2 thun ri tu...
tpi sbb terikut2 dgn prasaan yg ntah pa2 tu...aku trpksa la..tlis pa yg aku nk tulis...

pa yg aku tulis sblum2 ni, of coz mmg ttg prasaan aku...
but its okay..aku dh tggalkan bnda tu smua...
dh tak ingat dh...anggap ja bnda tu xdak pa2....

at that time aku cuba utk 'heal' prasaan aku....so that, aku tulis la cm tu...
xtually, luaran mmg nmpak ok...tpi dalam hanya tuhan sja yg tahu...
but now...aku dh ok....

be the best that you 'you' can be..live life to the fullest...hihi
happy2 la skit...hehe...im truly ok...:))



so, dengan ini aku berharap...thun 2011 ni akan lebih bermkna dlm hidup aku...pasal msalah pa smua tu, besa la...hadapi ja...spjg perjlanan kita msti akan ada bnda2 yg mcm tu...mna mgkin smooth ja...so, harapnya akan ada lebih sinar dlam H.A.T.I aku thun,,,,
sama juga aku harapkan utk smua org, moga segala urusan kita dipermudahkan olehNYA..insyAllah...Aminn

blum terlmbat g kot nk ucap...

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA..
*may ALLAH bless us...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI