rakan taulan :)

juz click if u like it..

Sabtu, September 18, 2010

SYAWAL tiba lagi...



Selamat hari raya..

saya ucapkan kepada semua..

setahun hanya sekali..

merayakan hari yang mulia...heheh


Urm, dah lama tak menjengah blog ni... tujuan aku menubuhkan blog ni hnyalah untuk meluahkan apa yang aku rasa, apa yang aku fikir, dan apa yang aku nk tulis, ikut suka aku la, tak perlu mempertikai, tak perlu mempersoalkan selagi ia tidak bertentangan dengan mana2 pihak. Harap paham.


Ni 1st time aku balik beraya kt umah selama aku blajaq kt UMS. Igtkan xdpt blik dh...hehe
Malas la nk pjg2kan..strght to da point..rgkaskan ea..


1st day blik berpuasa kt umh..29/8/2010...lpas shur, kmas2...pagi tu trus wat kuih raya ngn mak n mak tam...sehari tu dh masuk 4 jnis kitaorang wat...bes la bkar guna oven tu..cepat..cntik plak tu... k la...kt sni aku nk tnjuk skit kuih yang aku wat...


p/s=saya budak baru belajar, ambil resepi tolong tunjukkan..hehe. xpndai sgt..tgk je la..hihi


nti la upload lain...lmbt la...

ikhlas dari HATI