rakan taulan :)

juz click if u like it..

Khamis, Mei 20, 2010

Im Home....



Setelah sekian lma aku blik...rsanya ni la kli pertama aku post sumthing..

Xtuallly byk sgt aku nk ckap smpai tak ter’post2’ kt sni...sori la ek...

So, xtvt aku rini teman spupu aku [K.Ilah] p tmpat keja dia.... K.Nita plak dh slamat brsalin semalam, so, xdak spa la...aku yg kna teman.

Sblum p tmpat keja, singgah2 mkan dlu...haha...kt mna lgi kalo bukan tempat nasi kandar kt Mata Ayer tu...gilo ke ape, bekpes mkan nasi kndaq...xpnah2...tpi sodap gak..

Erm, smpai2 tmpat keja...trus p tgk buah durian...kot2 da...haha. p tgk dpt la sebiji, n aku pn dpt sbiji...tpi ank dia la..hehe. kt tempat keja k.ilah da 2 pkok durian, tpi spokok lgi xmaw brbuah...merajuk kot sbb thun lepas K.ilah dok p kait...haha da plak dok kait buah durian...so, thun ni dia mrajuk xmaw berbuah..haha..sian..lawak pn da...

Erm..nk online kt sni pun xbley.. broadband Digi..dpt Gprs ja... so, melangut ja la kt sni..hehe

K la...aku nk siapkan promotion utk mak aku ni...c ya..


*nnti aku msukkan gmbar ye.... line xkuat sni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI