rakan taulan :)

juz click if u like it..

Selasa, Mac 23, 2010

Aku Redha YA TUHAN...



Erm...mengeluh lagi...sdah2 la skit....plz la jgn trbawa2 sgt ngn prasaan tu..
Waysimah, wake up..wake up syimah..!!!jgn dok berlengah2 lagi...hadapi smua ni dengan tabah.
Plz motivate urself to be a better Waysimah....dont give up...!!!



Ya Allah ,
Ya Tuhanku..
Kau ampunilah segala dosa hambaMu yang daif lagi hina ini..
Kau ampunilah dosa kedua orang tua ku,
Ampuni la dosa muslimin dan muslimat yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia..
Tempatkan la mereka dalam kalangan orang2 yang beriman ,

Ya Allah.. Kau tetapkan lah Iman Ku..
kau jauhkan aku
dari sebarang kejahatan dan kemungkaran..
Kau tunjukkan la aku, bimbinglah aku ke jalan yang Lurus.
Jalan yg diredhaiMU.


Sesungguhnya aku redha dengan apa yang terjadi.
Xsabar sgt nk blik umh....kalo nk jadi apa pn biar la jadi kt umh...biar la aku sakit kt umh...susah senang aku ngn kluarga aku..tu je yg aku taw skg ni...aku da sakit sangat...sangat..penatnya...asik mengeluh je kn aku ni...tpi aku msih sedar dan waras lagi untuk mempertimbangkan sesuatu itu...baik buruknya...bukan hanya dok mengeluh dn menggu supaya keajaiban terjadi...tpi aku sekarang sedang berusaha...berusaha untuk ke arah yang lebih baik...dan aku juga tahu dan sedar..kita hanya mampu merancang, tapi Tuhan menentukan segalanya.

so,hrap2 tlg jgn rsau pasal aku...tpi msti org ckap, dh tak nak org rsau pasl dia knapa nk tulis2 kt blog ni...oit..!! ikut suka aku la nk tulis kt sni...hak aku..im not trying to create a problem to make people pity or symphaty with me..but im juz trying to express my feeling..aku bukan sengaja untuk mencipta masalah supaya semua org simpati dgn aku..bukan itu niat aku...




*kat sini aku juz tulia apa yang aku rasa..tanpa mengikut urutan peristiwa...apa yang terlintas dlm fikiran trus ja aku coretkan kt sni...ikut suka la org nk menilai mcm mana...sebab bagi aku setiap org da penilaian dan tafsiran yang tersendiri...aku juz tulis je pa yang aku rasa...tanpa menyentuh mana2 pihak...ini semua ttg aku,...

ikhlas dari HATI