rakan taulan :)

juz click if u like it..

Isnin, Disember 19, 2011

KEPINGan keHIDUPan...



whehoooo...hahhaahah

ha, tudia..ayat xbley bla....kepingan kehidupan konon...ahaks.. geli sbntar jiwa i yg rock ni dgr...:P

nk tulis pa...xdak pa pn...juz nk updte ttg life aku skit2 ja... nothing much...
mcm besa la for sure aku ltak gmbo...cm yuna ckap la....dlm setiap gmbo ada lagu...

bgi aku dlm setiap gmbr tu ada mkna yg trsndri....da sntimental value dia... [perhhhh, apa la tuh] berfalsafah la plak..hahahaah

ok2...jom...kta layan dlu...




habis xdak apa ka nk upload ha....haha..biar je la kt aku...ni blog aku pnya...kalo xska...xyah r dok view... :D....
xde r..aku upload ni..sbb nk ckap kt mmbe aku. dia ada tnya...xbosan ke xkuar blik sharian...xde nk bosan nye ceq oi...stakat da tenet smua jdi..nk mkan...smua stok mkan ada...bley jadi blaka la....best pa dok blik...mngadap lptop.... :P



ni dia lagi...mkan byk ka aku...?? huhu...xdak la...besa2 ja rsanya...cuma aku ska mmbeli ja... [abis la aku kalo ayah baca entry kali ni...kih3]... kot nk mrasa mkan nsi impit kuah satay...sni pn ada...xyah cri jauh2...bley la stakat nk merasa tu...tpi xsma la ngn kt umah nu... :P




jgn lupa stok madu ni dri cik pooh...kih3...thnx cik pooh...1st2 xbrapa nk bley telan la madu ni..lma2, dh mggemari.... suka3..




ni apa!!!....oh, ni la asid...tgk la cra balut botol tu....maw kalo da penyangak msuk blik ni..skali hawinn dh bley wat dia pngsan...bkn kna lgi tu, tu bru bau dia...hahahha...ni la budu ceq..hmpa smua jgn dok gelak la weyh...ni sbb cik pooh la ni...aku mmg mkan budu kalo kt umah skali pun...tpi bila my sni...cik pooh scara berleluasanya memperknal budu kpda aku...dengan secara spontan dn tidak sngajanya...aku pn dh xbley mkan kalo xdak budu...tu la, jgn dok mula mkan...kn dh ketagih.....hih...pa2, i like la...


pa2 pn...budu tidak ada kena mengena ngn soal HATI ok..chill



ni budu ok...hihi..xdak pa2...aku ska mengedit bgi gempakz skit...kih...

sdap kot kalo budu ni berduet ngn asam pedas ikan para-para sakura atau dikenali sbgai ikan pari... :P


asam pedas ikan pari...sedap la jgak....
*terliur saat menulis entry ni...ye la...pkol 3 lbih dok edit, maw perut x berkriuk2... :)






aku rasa entry kali dok cerita pasai makan ja..x abis2 la ang ni syima..asik post pasai makan ja...xdak bnda len ka....


xdak bnda len hok menarik dlm hidup aku selain makan ok...hahhaahah...dan aku rasa, cm xdak kna mengena ja post kali ni ngn tajuk kt ataih tu....bhahaha...pa2 enjoy la..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI