rakan taulan :)

juz click if u like it..

Sabtu, Jun 18, 2011

...ku berMOHON padaMU...




ku bermohon padaMU YA ALLAH...tetapkan IMAN ku sentiasa...
padaMU ku berSERAH..padaMU sesungguhnya...
SOLAT serta IBADAH HIDUP dan MATIku...
hanyalah untukMU...

ku bermohon padaMU...
tiap detik ku mengharap kebaikanMU...
lindungilah aku selamatkanlah dari seksaanMU yang azab yang sengsara..

ku bermohon padaMU...
Permudahkanlah segala urusan...
Rahmatilah segala pemberianku.....
Kurniakanlah aku DUNIA dan AKHIRAT....





betapa sebenarnya rohaniki RINDU pada ALLAH. Betapa JIWAku sebenarnya meronta ingin mengadap ALLAH.

HATIku menjadi lebih tenteram. JIWAku tenang. Tiada lagi keresahan merundung JIWA. kini aku tahu mengapa HATI sering dibelenggu keSEDIHan. Aku rindukan ALLAH. Aku terlalu merinduiNYA.....


kini aku merasakan hari-hariku lebih berMAKNA.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI