rakan taulan :)

juz click if u like it..

Sabtu, Disember 18, 2010

ATAS DASAR APA SEMUA NI....XPHAM SYA...



Bingung..kecewa..marah...sakit hati..keliru...bersyukur..

Setiap perasaan itu acap kali bertandang dlam fikiran aku waktu ini...

Entah apa yang telah terjadi...

Aku tak faham dengan apa yang telah terjadi...siapa lagi aku aku hrapkan untuk menerangkan semua yang sedang terjadi ini..kat mana silapnya..aku pn keliru..

Kawan2..ada ka???

Ntah la...pa yg pasti aku rasa nk nangis sangat2...tataw knapa..kt spa yg aku nk ngadu...kawan2??...perlu ka aku luahkan kt diorang...mna mungkin...ni masalah aku...biar aku sndri yg simpan...

Mgkin juga aku kecewa dan teramat terkilan....

Betul juga kata dia...family adalah segala2nya..kawan hanya sementara..patah tumbuh hilang berganti...(tapi aku tak berapa setuju skit la....tdak ke mngguris prasaan kwan2 kita kalo kita ckap cmtu...mna mngkin hdup sorng2...prlu gak brgaul..hmmm)

Dulu..aku pnah slap...pergi tnpa beri pluang untuk seseorang mnjelaskan apa sebenarnya yang berlaku..aku pntingkan diri sndri..aku terburu2..tpi skg..aku dh cuba bgi ruang, aku dh cuba ktepikan desakan pribadi..erm..ntah di mana silapnya..aku pn tak taw..aku mintak maaf di atas segala2nya..

Buat masa sekarang aku perlu hidup untuk diri sendiri dan keluarga aku...chewah ayat mcm desperate sgt..hahaha

Xdak la...pa yg aku tulis,,hnya luahan prasaan. Hakikatnya..realitinya..aku ttap ok..b positif...aku mmpu harungi smua ini...

Pa yang aku nk ckp sekarang..ambik la sberapa banyak masa yang awk nk untuk awak tenangkan diri...muhasabah diri...perbetulkan pa yg slap...

Mntak maaf...kalo awak rasa sy tak amik berat pasal awk..bukan apa..seboleh2nya..sy xnk msuk cmpur, sibuk2 amik taw hal peribadi org lain...mntak maaf sgt....

Mulai dri hari ini..byk yang telah aku fikirkan...byk yg bermain dlm fikiran aku...byk juga smngat2 yg ada dlm dri aku tlah mnonjolkan diri...dimana impian aku hanya untuk diri aku dan kluarga aku...dengan sebulat tekad walau dengan apa cara sekali pun..aku takkan bnarkan sesapa pn hdir dlm hati aku sewenang2nya...

Kjam??tak berhati perut??xpkir pasal prasaan org lain??...huh..persetan dengan semua tu..its up to you nk ckap pa pn...nk fkir pa pn..its my LIFE...

ikhlas dari HATI