rakan taulan :)

juz click if u like it..

Isnin, Ogos 09, 2010

...Tika malam, tanpa bintang....


....i dont know y...but deep inside my heart...
sedey, kecewa, useless,....bla3...
I feel that I have nothing...
nothing for u....nothing for evryone...
Im not good enough for u...
bkn kcwa ngn org lain, but dgn diri sndri..
why it has to be like this...
becoz...of me,myself n I..rite??
ya, of coz...this is ur choice..then u should blame urself...
but blaming doesnt change anything...


ni juz pa yg aku rsa skg....
pnah x korang rsa hti korang tu dihiris2..
sakit sgt kan....sensetif sgt ke aku ni....
tataw la wey....mungkin la kot...
tpi knapa aku xbley nk luahkn pe yg aku rasa..
adakah sebb nk jga ati org, ataupun mmg aku dh mcm ni....
aarrrgghhhh....erm...
sjak akhir2 ni asik nangis je...
sbar2...



Ya ALLAh, Ya Tuhanku..
pjgkanlah umurku, murahkan rzkiku...
permudahkanlah aku dlm sgla urusan...
dn berkatilah dlm stiap pa yg aku buat...
Andai esok msih ada buatku...:)


*p/s=aku sntiasa ok..hehe..ni juz luahan aku je....kdg2 mnangis tu dpt wat kita tenang...aku ibaratkan dgn mngis,air mata yg kluar tu adlah mslah2 yg ada dlm dri aku...tu ja...snang kan....always think positive ok.....stiap mslah akn wat aku lebih brsemangat utk brjaya....so,bes hdup mcm ni....kalo aku gmbira sntiasa...mmg aku akn lupa sgala masalah...n sgala keja x jdi....:)) so, im glad to say that im 'ok' with that problem....luv it...

ikhlas dari HATI