rakan taulan :)

juz click if u like it..

Selasa, Jun 16, 2009

mr. S...<--jgn prasan ea..(^^,)

salam...(^^,)
bertemu lagi kita hari ni...chewah..
aku sdang mnghitung hari..

insyAllah...sinar kjyaan bakal mnyinari hidupku,wlaupun baru mnampakkan chaya sebesar kelip2...prmulaan yg kcil utk kjyaan yg lbih besar...

tpi kt sni aku bkn nk cte psal 2...bnde 2 lmbt lgi taw..hri ni aku nk cte psl someone spesel..bkn boyfrnd ea...IM SINGLE ok..(^^,)

**dia ni llaki la...dlm byk2 kwn dia adlah sahabat yang tanpa aku sedar skrg dia mrupakan idola aku....huhu..cmna 2 ea...
**mengenali dia mmbuatkan aku lbih dkat dngn ISLAM..lbih menghayati dan mengamalkan apa yang di ajar dlm ISLAM..
**walaupun dia bkn `mengajar' aku,tpi keperibadian...tingkahlaku,perckpan...sume la..mmbuatkan aku kagum dgn dia....
**dia mrupakan inspirasi aku utk brjaya dlm pljaran..aku rsa iri hati btol la ngn kjyaan2 yg dia capai..xkata la dia kan lbih tua dri aku...tpi pa yang pasti aku akn brusaha untuk lbih brjaya dri dia...hihi..jahatkah??brdosakah??oh,tidak...xslahkan nk iri hati ttg 2..huhu
**adkah dia MR. RIGHT???oh,tidak...aku xlayak untuk dia...sadis nya...(tpi kalo de jdoh xkmna..)byk g yg aku prlu bljar n perbetulkan dlm khidupan aku ni...wlpun aku taw 'nobody prfect,im nobaody'...
**kalo Mr. S baca post ni,ataupun sesape je lah yg bce post ni,hrap ia x keterlaluan,bkn untuk memuja tetapi sekadar mengharap sokongan serta dorongan...(^^.)
** --- hope our friendship is a line that runs ----- 4ever...
**p/s : but plzz dont put '?' 2 it...

fikir2kan lah...
salam kejayaan utk sume..
smoga brjya dunia akhirat..
-wasalam-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikhlas dari HATI